Továbbra is Észtországban

A mai napon folytattuk utunkat tovább Tallinn felé. Már nem voltunk messze, így ráérősen pakolásztunk reggel. Az idő nem volt kellemes. Fújt a szél és 7 fok volt. Reggeli után Paldiski sziklái felé vettük az irányt. Paldiski egy település, ami a szovjet megszállás alatt elzárt katonai terület volt. Manapság vezetett túrákat szerveznek a régi katonai bázis területére. Mi ezt a programot kihagytuk, a világítótoronyhoz mentünk, amit az 50 méterrel a tenger felé magasodó sziklákra építettek. A sziklafal folyamatosan omlik le a mélybe, ki is táblázták, hogy veszélyes a szélére menni, bármikor leszakadhat a gyenge lemezes fal. Itt is hasonlóan rossz volt az idő, mint a táborhelyünkön, így nem sokáig maradtunk.
Indultunk tovább Keila-Joa felé, ahol egy vízesést néztünk meg és sétáltunk a környező parkban, a folyóparton. Itt már egy kicsit jobb idő volt, piknikezni is tudtunk a vízesés felett, majd séta közben megint megkerestünk egy geocaching ládát.
A ma esti, vadkempingre alkalmas táborhelyünk nem messze volt innen, ismét közel a tengerparthoz. Észtországban egyébként elég sok a kijelölt táborhely, nemzeti parkokban vagy természetvédelmi területeken, ahol gond nélkül lehet tüzet rakni, grillezni, sátorozni. Ehhez biztosítanak tűzifát, kisebb fedett helyeket, asztalokat, padokat, tűzrakó helyet és WC-t is. Jó lenne otthon is a hasonló infrastruktúra.  Ezen az oldalon lehet megtalálni, merre vannak a vadkempingre alkalmas területek.
Ma sikerült végre időben letáboroznunk, így kicsit pihenni is tudtunk. Szükségünk volt rá, mert másnap már Tallinn volt az úticél, ahol ismét egy intenzív városnézés várt minket.